·80 syf.····Okunma: 27 Nisan 2018 00:00 Kitap ; Stefan Zweig kitabı olarak adlandırılsa da ,aslında Avusturyalı bir subay olan Baron Friedrich Micheal von R.’ nin , kendi yaşadığı bir geceyi anlattığı düşünülen , bir hikayesidir.
Bana göre betimlemelerin çok fazla olması , hikayeyi boğucu hale getirmiş , bu da kitabı sıkıcı ve akıcılıktan uzak kılmış.
Konusu herseye sahip olan zengin bir adamın kalabalıklar içindeki yalnızlığını ve bu yalnızlığını fark etmesi , yalnızlığını da insanları sınıflandırmadan giderebileceğini anlaması ile hayatının değişmesini anlatıyor.
Ben çok sevmedim belki Zweig yazsaydı daha akıcı olabilirdi.