Puan vermedi·1216 syf.··
Beğendi
·
2025 97. kitabı
akıcı ve keyifliydi. çocukların dostluğu filme göre daha yoğundu, beraber (+zorbaların) geçirdikleri zamanları okurken eğlendim. ve richie kitapta da favori karakterim oldu. pennywise'a dair muazzam detaylar var. ilk tasvir edilişi heyecan vericiydi malum kanalizasyon sahnesini fazlasıyla garipsedim. mantık çerçevesine oturtulmadan bir kişinin onayıyla gelişen bi sahneydi, şaşıramadım. yazar şöyle bi sahne yazmasa içinde kalırdı herhalde beverly'in yazılışını beğenmedim maalesef. stephen king kitabın %20-25ini falan beverly'i abartıp kabartmak için yazmış. abartılı övgülerin çoğu ergenlik dönemlerinde yazılıyor ve bir tık seksüelize edildiğini düşünüyorum. yetişkinliğini de her açıdan çok beğenemedim açıkçası sonlara doğru bazı yerler uzatılmış gibi. kaybedenlerden sapmayıp ilerleseymiş daha güzel olurmuş ayrıca son sözde stan'in mektubunu bekledim ama filme özelmiş. çok sevdiğim bir sahneydi filmde garipsediğim, bağlantı kuramadığım ne varsa kitapta daha derin, daha temiz anlatılmış. kafamdaki tüm soru işaretleri cevaplanmış gibi oldu. ayrıca filmde olduğu gibi burada da içime sinmeyen, zorlama gelen bir kısım var. keşke o olmasaymış diyorum kitabı bitirince sadece pennywise'ı anlatmadığını hissediyor insan. hoşuma giden,altını çizdiğim bayağı yer vardı. herkesin ölmeden okuması gerektiğini düşünüyorum
OStephen King · Altın Kitaplar · 20257,4bin okunma
·
86 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.