·210 syf.····Okunma: 28 Aralık 2025 04:40 Yasamak,Fugui'nin gençligindeki savruk ve
sorumsuz hâlinden, kayiplarla yogrularak baska bir insana dönüsüm hikayesini anlatiyor.. Elinden malini, ailesini,sevdiklerini alan bir hayat var karşısında
Kitap boyunca ölüm çok baskin. Neredeyse her sayfada bir kayip, bir eksilme var. Ama bu hikâye sadece ölümün degil;
insanin elinde hiçbir sey kalmadiginda bile nasil ayakta durabildiginin hikâyesi.
Fugui, kaybettikçe kaçmiyor. Tam tersine, sorumluluk almayi ögreniyor, ailesine daha çok baglaniyor, sevgisini daha açik yasamaya basliyor.
Adi Yasamak ama anlattigi sey, yasamanin ne kadar zor, ne kadar agir ama yine de mümkün oldugu. Büyük laflar yok, kahramanlik yok. Sadece sevmek, dayanmak ve devam etmek var.Kitabi bitirdigimde bir an durup kaldim.Böyle çok düsündüren, insani sakinlestirirken ayni anda sorgulatan bir etkisi var.Okumasi bitiyor ama hissi kolay kolay dagilmiyor.Etkisinden bir süre çikamayabilirim.Cook begendigim bir kitapti.bu arada kitabi okuyunca kitap kapaginin neyi ifade ettigini anlamak ....iste orda derin bir overthink kesinlikle okumalisiniz.keyifli okumalaarrrrrr