·72 syf.··Beğendi
···Okunma: 29 Aralık 2025 11:00 Ressam Ferdinand'ın askerliğe çağrılmasıyla başlıyor her şey. Gitmenin zorunluluk olduğunu düşünüyor. Karısı Paula ise bunun askerlik değil, kölelik olduğunu anlatmaya çalışıyor.
Ne söylenirse söylensin Ferdinand gitmekte ısrar ediyor. Ta ki trenin içinde, artık ortada bir mecburiyet kalmadığını fark edene kadar. Gitmek istemediğini anlıyor.
Özgürlüğü seçiyor. İtaatkârlığı reddediyor.
Evine, karısına dönüyor ve karı koca mutluluğun huzuru içinde anın tadını çıkarıyorlar.
Bir çırpıda bitecek, keyifle okunacak bir kitap. Ben sevdim tavsiye ederim. Kitapla kalın.