·400 syf.····Okunma: 29 Aralık 2025 17:52 Bu kız bu evde, sevilmeden, öpülmeden, okşanmadan büyümüş. Sevgiyi içine çekmemiş ki, dışına verebilsin! İlk günler ben bile sevemedim onu. Daha ne olsun! (Sf.306)
Tek bir alıntı ile koskoca kitabı inceleyemem ancak sevilmeden büyütülen her çocuktan sorumluyuz. Özellikle bir öğretmen olarak mesleğimi icra ederken çok daha dikkatli olmam gerektiğini anladım.
Her çocuğun sevilmeye ve sıcak aile ortamında büyümeye hakkı var.