·196 syf.····Okunma: 29 Aralık 2025 21:57 Şermin Yaşar’ın dili her zaman ki gibi çok güzeldi. Kendisinin kitaplarını okurken kendimi tanıdık bir eve ayak basmışım gibi hissediyorum. Yalnız tek fark onun kelimelerine her adımımda biraz daha şaşırıyorum. Hikayeler hem herkesin yaşayabileceği tarzda, karakterler sokakta görebileceğimiz insanlarken, hem de her hikaye tahmin edemeyeceğimiz bir yerlere uzanıyor. Son derece keyifliydi, tavsiyemdir.