E-kitap olarak okudum. Yarın da bir kitap yetişmezse 2025 yılının son kitabı olacak. Yaklaşık iki haftada okudum, sayfa sayısını göz önünde bulunursak normal bir süre. Ama gözümde büyüyordu korktuğum kadar zor olmadı bu kitabı okumak, zaten çoğunluğun söylediği gibi akıcı bir kitap. Ama öncesinde hakkında biraz fazla araştırma yaptım sanırım ya da çok aşırı beğenildiği için beklentim yüksekti maalesef beklentimi karşılamadı yani tabii ki kötü değil klasik olmaya da sonuna kadar hak ediyor ama ben maalesef o kadar da fazla etkilenmedim.