Kelsierin yokluğu o kadar hissedildi ki yine geçiş kitabı olmasına rağmen o kadar ağır okudum ki son 100s hariç akıcı degildi bazı şeyler sadece yazılmak icin vardı.Zane niye geldi niye öldü hangi ara vine aşık oldu, bir kimse de neden marsh nerede demedi, sazed vin ile elendi neden uzak daglara yolladı da geri döndüler, dockson ve cloud mu ne öldü neden vine iki satır veda yazdırmadın bla bla bla kelsier cidden okuyucunun nabzını tutan basrol gibi basrolmüş onu anladım yazık etmiş 1.kitapta öldürerek