Selamlaaar:)
İllaki hepimiz bi yerlerden şu soruyu duymuşuzdur "gezmek mi okumak mı" diye kitaptaki birkaç şehiri gezsem dahi gezmediğim şehirler (Erzurum ve Konya) hakkındaki tasvirleri acayip iyiydi ki yazarı tanıyan birinin tasvirleri duymaması nerdeyse mümkün değil. Geziyor bilgileniyor hissediyor hissi hakimdi. Vatan, sevgi, ye's, eskiye duyulan ve sanki ondan kopuyoruz hissini inceleyen bir kitaptı. Son olarak her duruşun her adım atışın, kımıldanışın tavrını yaşatma yolunda yol gösteren bir kitaptı.
Vesselam...