Selam kızlar! Arhavili kitap yorumuyla geldim
Konusu: Başı belaya giren Hazel ikizine borcu olduğunu öğrendiği Tekin Bozboran’dan yardım istemek için gider. İkilinin yolları bu şekilde kavuşur.
Yorumum: Yazarın anlatım tarzına ilk başlarda daha önce okumadığımdan kaynaklı bir adaptasyon sorunu yaşamıştım. Evrene pek girememiştim ama bu sorun yaklaşık yüz sayfa sonra falan çözüldü. Burcu’nun kalemine aşina olduğum esnadan itibaren ise kitabı elimden bırakamadım desem yeridiir
Tam bir giriş kitabıydı. Karakterleri tanıdık, bol bol aksiyon yaşadık. Kitap kalındı ama karakterlerin arasındaki çekimin sayfa ilerledikçe yoğunlaşmasından kaynaklı su gibi akıp gitti diyebiliriimm.
Tekin’in eril hallerine baayıldııımmm! Üç R’li errrkek tanımım tam olarak Tekin Bozboran’ın kendisi Kendisine düşmekten bir ara dermanım kalmadı ama toparladım merak etmeyin
Hazel ise o kadaar cilveli o kadaar güçlü ama bir o kadar da narin bir kadın kii yazarın karakterleri işleyiş tarzına cidden haran kaldımm İkisi birbirini yapbozun eksik parçaları gibi tamamladı, aralarındaki çekişmeli aşk okurken bana muhteşem hissettirdiii
Hazar ve Hazel arasındaki ilişkiye hayran kaldıımÖyle güzel kardeşlik ilişkileri vardı kii ne yazsam yetersiz kalıır! Umarım ikisini devam kitaplarında yan yana görebiliriiz (o sırada kitabın sonu bana göz kırpıyor)
Kitabın sonunda büyük bir şok yaşadım amaa bu işin altından bir iş çıkacak diye hissediyorum Umarım yavruma bir şey olmamıştır yoksaa Burcu abla daha benim dilimden kurtulamaz
Ben kitabı okurken çook zevk aldıım, sizde darkrom kitaplar okumayı seviyorsanız kesin göz atın deriiiimm
Trope:
•Darkrom
•m@fyatik evren
•lovers to enemies
•sahte x gizli ilişki
️9/10