İhanet üstüne ihanet yaşandığında bir anlamı kalmıyor bence. Mesela daha simdiden yeni bir ihanet gördük ama zerre tesir etmedi mesela. Dahası da gelecek belli. Anlamıyorum yazar bu kadar ihanet yazınca eline ne geçiyor, aynı şeyi Acıların Hükümdarı'nda da yaşamıştım ve en sondaki olay bence ters köşeden ziyade kabak tadı vermişti. Şahsi görüşüm tabii.