Öncelikle şunu söylemek istiyorum. Körlük kitabının devamı niteliğinde olan bir kitapmış ve ben bunu kitabı aldıktan sonra öğrendim. Ve Körlük kitabını henüz okumuş birisi değilim. Buna rağmen kitapta kopukluk sezmedim ve verilmek istenilen mesajı anladım. Yani gönül rahatlığıyla okunabilir. Roman bir seçimle başlıyor. Sonra insanların özgürce verdikleri kararlar sorgulanıyor ve kitap boyunca devam ediyor. Bazı satırlarda sıkıldım ama genel olarak beğendim. İnsanı düşündürmeye iten tarzdan uzun uzun cümleler kurulmuş. Noktalama hataları olsa da, göze batmadan okuyabilirsiniz.