Aşk ve duygular hakkında kitapları okumayı bence birçoğumuz seviyoruzdur. Maalesef ki her yazar bu duyguları güzel aksedemiyor ancak yazarımız bence bu kitapta hislerini, hislerimizi güzel ifade etmişti.
Altını çizdiğim ve post-it kullandığım çok yer oldu. Çerezlik, bir günde kolayca bitirebileceğiniz bir kitap olduğunu düşünüyorum.
Sadece bazı yerlerde birazcık tekrar yapılmış gibi olduğu için insanı sıkabiliyor onun dışında gayet güzeldi.