İçimi burkan bir kitapla geldim.Filmi de aynı şekilde çok iyiydi duygusaldı ah o küçük çocuk aklı öyle şeylere yetiyor ki hele kullandığı o sözler sorular insanın aklına gelmez.Çocukça bakmak işte bu derim saflık.Okumadıysanız şiddetle tavsiye ederim 2025 yılının son kitabıydı.2026'ya #deliibramdivanı ile başlıyorum.Şimdiden herkese yeni yılda mutluluklar ve bol kitaplı okumalar dilerim.