Puan vermedi·528 syf.··Beğendi
···Okunma: 02 Ocak 2026 16:50 Bir enflasyon durumunda ne olur?Para birimi aniden kimliğini yitirir ve bu sadece paranın değerinin yitirmesi değildir.Aynı zamanda bulunduğu insan topluluğunun değerinin kaybına,ahlak erozyonuna( fırsatçılık,stokçuluk) ,sabit gelirlilerin ( memur,işçi ve emekli)hızla yoksullaşmasına sebep olur.Aile içi gerilimler artarken,toplumsal mutsuzluk yükselir.
❝Enflasyonun ortaya çıkmasında hükümet tek sebep değildir;
ama enflasyonla mücadelede en büyük sorumluluk hükümetindir.❞
Hiç kimse başına gelen ani değersizleşmeyi hiçbir zaman unutmaz çünkü bu çok acı veren bir deyimdir.