Nihan Kaya'yı Twitter'dan bilenler belki benim düştüğüm hataya düşme gafletinde bulunmuşlardır. Söylediği şeyler bazen bizim anlam dünyamız için o kadar zorlayıcı oluyor ki ona öfkelenebiliyoruz. Onun okuduğum ilk kitabı "İyi Aile Yoktur" benim beynimde yeni bir sekme açtı. Şu anda onu bir yazar olarak, bir kadın olarak ve bir insan olarak çok seviyorum. "Kar ve İnci" kitabını okumaya başladığınızda şimdi burada ne oluyor diye şaşırıp kalıyorsunuz ama orada kalmaya devam edin, sakın bırakmayın çünkü kitabı bitirdiğinizde müthiş bir edebi lezzet kalacak size. Size travmanın bir genç kadının içinde nasıl var olduğunu olaylar, kişiler ve kelimelerden bağımsız çok net bir şekilde hissettirebilecek eser var karşınızda.