Yasemin, kitaba dair duygu ve düşüncelerini o kadar içten ve güzel anlatmışsın ki okurken kendimi seninle karşılıklı oturmuş, kahve eşliğinde sohbet ediyormuş gibi hissettim. Yüreğine, kalemine sağlık ablacım. Bu güzel incelemeden sonra kitabı ilk fırsatta okumak istiyorum. ☺️🙏