·160 syf.··Beğendi
···Okunma: 01 Kasım 2025 00:00 Aksiyonuyla ve dozunda mizahıyla gayet beğendim. Çizimleri de şahane. Eğer Kral Arthur ile ilgili herhangi bir bilgiye sahip değilseniz, isterseniz kendiniz araştırıp bularak isterseniz de kitabın son sayfasındaki kısa bilgileri okuyarak ufak da olsa bilgi edinirseniz ve ardından bu cildi okursanız daha çok zevk alabilirsiniz diye düşünüyorum.