Göster bakalım dünyada hangi şey kötüdür ki onda iyilik olmasın ve hangi şey iyidir ki onda kötülük bulunmasın?”
"-Sizler için çok güzel bir öneri ile geldim.Tam bi Zülfü Livaneli'nin hayranı olduğum için Engeriğin gözü adlı kitabın incelemesi ile karşınızdayım
Bu kitap aslında Tarihi roman ile harmanyalıp güzel üslüp dili ile çok güzel bir şekilde yazdığı için canınız sıkılmadan okuyabiliyorsunuz. Tarihin gölgesinde Bir iktidar romanı aslında ;16 yüzyıldan başlayıp 18 yüyıla uzanıyor.Osmanlı Ve İstanbul en önemli bir parçası oldu aslında.Kitabı elime ilk aldığım anda Tarihi atmosferi güçlü detaylı ile merak uyandıran bir hikaye ile karşılaşacağımı hiç düşünmemiştim aslında.Ama Zülfi livanelin güçlü kaleminden de ustadan da böyle güzel kitap bekliyordum yalan değil.Nitekim livanelin bu eserinde akıcı dili ile döneme özgü mekan betimlemeleri ve iktidar entrikalarının işleniş biçimi başlangıçta gerçekten etkileyici idi.
"-Ama genel olarak sevdiğim bir kitap oldu benim için.Ondan sonra da Seranad'ı okudum.Sadece bir tık sanki Seranad kitabın dili ağır geldi gibi çabuk okuyamadım.Tarihi dönemi ele alış biçimi ile klasik tarih romanlarının kronojik özetlerini güzel bir şekilde aktarmış yazarımızı tebrik ederim.İyi ki okudum dediğim nadir romanlardan birisi oldu"-
"-Nice kitaplara"-
"-Göster bakalım dünyada hangi şey kötüdür ki?Onda iyilik olmasın ve hangi şey iyidir ki onda kötülük bulunmasın".
"-Kitap kurtları öpüyorum kocamanKendinize iyi bakın