Zombi temalı hayatta kalma içeriklerine farklı bir pencereden bakan ilgi çekici bir hikaye. Fakat başlangıcı bana çok hızlı geldi. Şahsi olarak biraz daha ağırdan bir giriş benim daha çok hoşuma giderdi. Hikayenin %65 civarlarına gelene kadar kendimi bir tık zorlayarak okudum diyebilirim. Fakat sonrasında olaylar geliştikçe merak, gizem ve hikayenin nereye varacağı düşüncesi beni daha çok içine çekti ve su gibi geçti. Yazar hakkında zaten herhangi bir şey söylenemez. Çok akıcı bir anlatımı var. Hikayenin sonunu da sevdiğimi söyleyemeyeceğim. Bugüne kadar zombi temalı çok fazla film ve dizi tükettim ve bu türün tam bir meraklısı olduğumu belirtmek isterim. Fakat buna rağmen hikayede çoğu kısımda okumaya devam etmekte zorlandım. Genel olarak beğendiğimi söyleyebilirim. Eğer zombi temalı içerikler ile fazla ilgili değilseniz tavsiye etmem. Sizi sıkacaktır.