Sanırım Stephen King’in ilk kitabı. Kitabı genel olarak oldukça beğendim. Kitap Carrie isimli bir genç kızın oldukça dindar ve muhafazakar bir ailede büyüyen, okulundaki çocuklardan sürekli zorbalanan ve psikolojik baskı içinde olan bir kızdır. Bu kızımızın ayrıca telekinetik güçleri de var.Kitap bazı yerlerinde olaylar çoktan olmuş ve geçmişi anlatır bir şekilde ilerliyor. Fakat bu ileride neler olacak hissini bir tık öldürüyor. Oldukça akıcı, gerilim dozu iyi bir kitap. Tavsiye ederim.