10/10
·78 syf.··
Beğendi
·
2025 59. kitabı
·
1 saatte okudu
·
Okunma: 22 Kasım 2025 00:00
“Bunalım ve karanlık İnsanın yüreğinde büyüyen yarık İnsan dediğin zaten aciz bir yaratık Tanrı'nın yeryüzüne gönderdiği karanlık...” Şiir ile neredeyse hiç aram yoktur. Daha önce de bahsettiğim gibi şiirlerini sevip okuduğum tek sair Nurullah Genç'tir. Onun dışında pek şiir okumuyorum. Sevgili arkadaşım @mehmetarca13_official bana doğum günüm için kendi yazdığı şiir kitabını göndermek istedi sağolsun 🩷 Mehmet, şiirlerini 2009'da henüz biz lisedeyken yazmaya başlamış ve sadece kendine saklamış; o yıllarda belki de kitap olarak yayımlama hayali bile yoktu, kim bilir. Sonra bir gün neden olmasın diyerek kolları sıvamış ve 2024 yılında kitap olarak şiirlerini toplatmış. Gotik edebiyatı sevdiğimi her fırsatta dile getiriyorum biliyorsunuz; sağır sultan bile duymuş olmalı. Zaten bence şiiri yazdıran, içimizde barınan melankoli ve kalp kırıklığıdır. E, melankoli de gotik edebiyatın unsurlarından birisi olunca ortaya çıkan şiirleri çok sevmiş oldum 🩷 Her bir şiirde şair ile birlikte karanlık dehlizlerde geziyor, kimi zaman özlüyor, kimi zaman düşlerde bir gerçeklik arıyoruz. Kimi zamanda “biz” oluyoruz... Ama en çok ortak paydamız olan kalp kırıklığı durağında buluşuyoruz Evet, belki siz de karanlıkta kayboldunuz ya da kaybolmak istiyorsunuz. Hepimizin istediği de bu aslında, bir gün kaybolmak. Belki İlk Günah size bu konuda yardımcı olur 🩷 Ben seveceğimi hiç tahmin etmemiştim fakat çok beğendim. 2009-2010 yılları kolektif olarak hepimizin melankolik geçtiği için sanırım tam da o yıllara döndüm :)) Üstelik ilk imzalı şiir kitabım oldu kendisi :') Yolunuzun hep aydınlıklara çıkması dileğiyle 🩷 İlk Günah Mehmet Arca
Alıntı
İlk GünahMehmet Arca · İkinci Adam Yayınları · 202423 okunma
·
44 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.