Kişisel gelişim adına başucu kitaplarından biri olarak adlandırıyorum ben bu kitabı.Çevirisinden farklı olarak ; orjinal basım daha uzun ve daha derin anlamlara uzanan cümleler içeriyor.Tekrar tekrar okunmalı bence.. Alice: "Hangi yoldan gitmeliyim?"
Kedi: "Nereye gitmek istediğine bağlı."
Alice: "Nereye gittiğimin çok bir önemi yok."
Kedi: "O zaman hangi yoldan gittiğinin hiçbir önemi yok."