·343 syf.····Okunma: 02 Ocak 2026 13:37 Aziz Nesin büyük adam!.. İnsanı okurken kıvrandırıyor ve delirte delirte sistemleri eleştiriyor, yerle bir ediyor.
"Nüfus kağıdına gelince yaşamıyorum, vergi vermeye gelince yaşıyorum. Mirası almaya gelince yaşamıyorum ama askere alınmaya gelince yaşıyorum. Evlenmeye gelince yaşamıyorum ama tımarhaneye tıkmaya gelince yaşıyorum. İş bulmaya gelince yaşamıyorum ama hapishaneye girmeye gelince yaşıyorum. İşine gelince Yaşar, işine gelmeyince Yaşamaz.."