Baştan söyleyeyim, bu kitabı 4 yıldır buz pateni yapan biri olarak yorumluyorum.
Öncelikle şunu söylemek istiyorum. Kitapta kullanılan terimler çok iyiydi. Adora gerçekten araştırmış. Bir tane yanlış terime denk gelmedim.
Kitap, hayatının merkezi artistik buz pateni olan İklim’in hikâyesini anlatıyor. İklim küçük yaşlardan beri her konuda en iyisi olması gerektiğini düşünür çünkü çevresi ondan hep fazlasını beklemiştir. Buz pistinde tecrübeli ve güçlü bir patenci olarak, rekabet, hırs ve kendi iç dünyasıyla mücadele içindedir. 
En büyük rakipleri Karza ve Sevina ile sürekli kıyasıya rekabet halindedirler — bazen sinir bozucu, bazen eğlenceli — ta ki beklenmedik bir sorun onları birlikte hareket etmeye zorlayana kadar… Gerisi spoiler olur.
Ben çoğu okurun aksine kitabı çokkkk beğendim. Zaten düşmandan-aşka klişesini de çok severimmmmm.