Bir şey ilerlemiyorsa öylece yarıda bırakılabilir. Kitapmış, insanmış, yolmuş, acıymış, sevinçmiş... Hayat zorlamalarla heba edilecek kadar uzun değil.
Bir nihayete ermeyenin, başa nasıl bela olduğunu bilseydiniz esas kârın bitirmekte olduğunu fark ederdiniz :) bu söyledikleriniz evvela beynin işleyiş sistemine aykırı muhterem :)
Cok dogru zamanli dünyanın n zamana tabi edilmis beserleriyiz belirli bir nokdadan snrada heba edilmis gun yil yas zman olarak yitikligi bize kaliyor sonuc hep vasat