Esselamû Aleyküm..
Öncelikle kitabı beğendim ve tavsiye ederim. Bu kitabı 4-5 yıl önce de okumuştum ama çok fazla hatırlamıyordum. Sadece bende bir iz bıraktığını hissediyordum. Ve tekrardan sakin temiz bir zihinle okumak istedim ve kitabı çok beğendim.
Kitabın konusu bir derdiniz olması aslında. Yani bir şeyler için çabalamanız, hedeflerinizin olması gibi. Kitap bölüm bölüm olduğu için çok kolay ve akıcı bir şekilde okunuyor. Kitabın bölümlerden oluşması benim için önemli çok daha kolay ve hızlı bir şekilde okuyabiliyorum :)
Kitabın arka kapağındaki alıntı;
"Bir derdin yoksa peşinden gittiğin,
binbir derdin olur çilesini çektiğin."
Bir Derdim Var