Yazarın ilk okuduğum kitabı . Anlatımı o kadar akıcı ki çok güzel okundu. Sadece son zamanlarda bu tarz kitapları çok okuduğum için konular birbirine karıştı. Göçmen sorunu,kürt sorunu,varlık içinde yokluk yaşamak,işe yaramışlık ya da yaramamışlık. Herşey içinde.