Puan vermedi·210 syf.··
2026 1. kitabı
Yazarın ilk okuduğum kitabı . Anlatımı o kadar akıcı ki çok güzel okundu. Sadece son zamanlarda bu tarz kitapları çok okuduğum için konular birbirine karıştı. Göçmen sorunu,kürt sorunu,varlık içinde yokluk yaşamak,işe yaramışlık ya da yaramamışlık. Herşey içinde.
Her Şey Normalmiş GibiGaye Boralıoğlu · İletişim Yayınları · 2025128 okunma
·
109 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.