Merhabalar Kuralsız I kitap yorumuyla geldim.
Kitabın konusundan bahsedersek, Elif Yeşim özel bir okulda öğretmenlik yapmaktadır ve bir gün arkadaşından geç saatte dönerken yolda bir kaza yapar ve ne olduğuna bakmak için arabada iner. Bu arada, kazaya karıştığı arabanın bagajında bir adam sesi duyar. Karşısındaki kişinin kötü biri olduğunu düşünerek kendini kurtarmak ister ve bu sırada kendini korumak için adamı silahıyla vurur. Bu sırada olay yerine adamın kardeşi gelir ve abisini vurduğunu görünce de kızı serbest bırakmaz ve peşine götürür. Bu gelen kişi ise başrol karakterimiz Yiğit Sarıçoğlu'dur. Yiğit, abisi uyanıncaya kadar onu bırakmayacağını söyler ve kızı bir nevi alıkoymuş olur.Bu süre içerisinde Yiğit, Elif Yeşim'in kim olduğunu araştırır ve aslında kendisi gibi bir mafya olan bir adamın kızı olduğunu öğrenir.Elif Yeşim'ın babası bir mafyadır ama onu yıllar önce normal bir aileye verir ve kız o adamı babası olarak kabul etmez. Evlatlık olarak büyüdüğü aileyi aile olarak kabul eder.
Öncelikle ben bu kitabın basılmış halini okumadım. Wattpad'daki halini okudum. Kitap yaklaşık 2500 sayfaydı Wattpad'de ve ilk 500-600 sayfasının gereksiz yere uzatıldığımı düşünüyorum. Yani sürekli Elif Yeşim'le Yiğit'in kavgalarını, kızın, ''Beni bırak, evime gideyim.'' çocuğun ise, ''Seni abim uyanına kadar bırakmayacağım.'' deyip kavga etmelerini okuduk. Bunun dışında tabii ki başlarına bir sürü olay geliyor ve bu olaylar sırasında Elif, Yeşim yaralanıyor. Gerçek babasıyla yüzleşiyor, eski hayatına dönmeye çalışıyor ama bir kere bu olayların içine düşünce tabii ki de eski hayatına geri dönemiyor.Buralar biraz sıkıcıydı, kitabı bırakmayı düşündüğüm zamanlarda oldu ama bir şekilde kendimi devam etmek zorunda hissettim.Tabi bunlar düzenlenmeden önceyedi. Basıldıktan sonra düzeldiyse ona bir şey söyleyemeyeceğim.
Bu şekilde birinci kitap biraz sıkıcıydı, ikinci kitapta görüşmek üzere. Gizem Aslan
Kuralsız IGizem Aslan · Epsilon Yayınevi · 2023133 okunma