·200 syf.····Okunma: 30 Nisan 2018 18:24 Son derece berbat bir kitaptı. Öncelikle şunu söylemeliyim ki kitap yazmak için yazılmış. Çok saçma anlamsız cümleler ve paragraflar mevcut. Tek beğendiğim kısım en sonda anlatılan hikayeydi. Yazarın zihniyeti mükemmel derecede bozuk. Bir yandan Allah'a dayan, Allah var gam yok mesajları verirken bir yandan kederli adam içki içer, ne zaman üzülürsen kendini içkiye vur mesajları verilmiş. Her telden çalmış yani anlayacağınız... Kitabı hiç bir şekilde tavsiye etmiyorum insana hiç bir şey katmayan boş bir kitap.