Nebilim
@nebilim
Takip Et
7/10
·
248 syf.
·
Kitabı okudu
·
2026 1. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 03 Ocak 2026 21:22
Konusu etkileyici ve güzel. Dili çok akıcı. Elimden bırakmadan bir çarpıda okuyup bitirdim. Fakat edebi dili zayıf,derinliği yok. Sanki bir Türk dizisi izliyor gibi.
Altı Harfli Bir Tatlı
Şermin Yaşar · Doğan Kitap · 2025
13,9bin okunma
4 beğeni
·
20 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap