Merhabalar, 1Q84 kitabının ikinci kitabını an itibariyle okumuş bulunmaktayım.
Dürüst olmak gerekirse 150-160. Sayfalara kadar ciddi bir odak problemi yaşadım ve zor okudum kalan ortalama 350 sayfayı ise 2 günde okudum o kadar akıcı geldi.
Birinci kitapta beni çok ben ne okuyorumda bırakmıştı ve merakla ikinci kitaba geçmiştim, çoğu merak ettiğim özellikle Pupa Hava kitabında ne yazdığı en merak ettiğimdi burda onu detaylıca anlatmış yazar. Little people deyince kafamda doğru düzgün bir şey canlandıramıyordum bu kitapta onu da yapabildim. Şimdi merak ettiğim başka bir çok şeyle üçüncü kitabı okumak için sabırsızlandığım zamana geldik.
Genel olarak kitap serisinin kurgusunu ve farklı dünya yaratışını sevdiğimi söylemeliyim. Bana okuduğum çoğu kitaptan ayrı bir tat verdi.
Keyifli okumalar dilerim.