6/10
·328 syf.··
Beğendi
·
2018 17. kitabı
·
25 saatte okudu
·
Okunma: 30 Nisan 2018 20:44
Kitabı sevdim. Zaten bu yazarın diğer iki kitabını daha önce okumuştum. Ama diğer kitapları çok önce okuduğum için pek hatırlamıyorum. O yüzden karşılaştırma yapmadan bahsedeceğim. Kitap tam bir çerezlik kitap. Dün azıcık okumuştum ama eğer okumasaydim tek günde bitecekti. Hızlı okunan bir kitap. Bazı yerlerde sıkıldım bazı yerlerde karakterlerin aptallıklarında sinirlendim. Kitap çok fazla aşk kitabıydı. Bu yüzden ve karakterlerden özellikle Annadan dolayı kitabı pek sevemedim. Ama okurken genel olarak eğlendim ve kitabi sevmediğim söylenemez sadece çok sevmedim.
Anna ve Fransız ÖpücüğüStephanie Perkins · Yabancı Yayınları · 20171,719 okunma
·
3 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.