·488 syf.····Okunma: 01 Ocak 2026 00:00 serinin ilk kitabını çok beğenmiştim ama bu kitapta bi bayıklık vardı. okurken istediğim hiçbir gelişmeyi ve sonucu göremedim. gereksiz uzatılmıştı ve kısaca verebileceği olay örgüsü uzayıp kötü bi tat bırakıyordu. bütün karakterler bi şeyleri hep en üst seviye yaşıyor ya da bi şeylerde hep ‘en’ler ve bu kitabı normal hayattan çok uzaklaştırıyor. ilk kitapta gayet duygusal olarak anlayabildiğimiz karakterler bu kitapta sadece bilimsel bilgileri aktarmak için kullanılmıştı. o da pia’nın anlattığı şeyleri hatırlamak şeklinde olunca iş daha da boğucu bir hal almış. normalde çok meraklanarak başladım ve keyif alarak da okudum ama işin sonunda asla tatmin etmedi sonraki kitap için araya zaman girmesini bekleyeceğim.