Kitap çok beğendim,kesinlikle daha fazla okurla buluşmasi lazım ,yazar çok güzel hayatı ,hayata karşı tutumu,nasıl bir birey olunacığını anlatmış,üslubuda çok güzel anlaşılır.bence herkesin kesinlikle okuması lazım tavsiye ediyorum.iyi okumalar dilerim.