Puan vermedi·360 syf.····Okunma: 03 Ocak 2026 00:00 Okurken ilk iki kitaba göre daha gergin olmamın sebebi, Millie Enzo onu aldatıyor mu diye endişelenip dururken "arkaplanda çocuklara bir şey mi oluyor?" düşüncemdi ve keşke haklı çıkmasaydım. Neyse ki çok büyük bir şey olmamış. Millie'nin ilk iki kitaptaki gibi zeki ve açıkgözlü olmasını beklerdim ama annelik ve sıradan bir hayat yaşamak onu yumuşatmış normal olarak. Yine de sinir olduğu şeylere sürekli susmasını ve alttan almasını okumayı tercih etmezdim, keşke yine daha çok soran ve sorgulayan tavrında olsaydı çevresine karşı. -En azından karşı komşusuna 2 laf edebilirdi- Böylece olayları önceden görebilirdi. O adamı kendisinin öldürmediğini Ada'nın öğrenmesini çok isterim daha 11 yaşındayken böyle bir yükle yaşamak kim bilir onu ne hâle sokar çok üzülüyorum düşündükçe, sanki gerçekmiş gibi. Yazar istese 4.kitapta gelir hatta bu seri çocuklarıyla bile devam eder diye düşünüyorum. Keşke hemen 3.kitapta bu kadar sene atlamasaydı :( Millie'yi çocuklarıyla, eviyle okumak çok güzeldi. Bu seri komple çok sürükleyiciydi ve her kitabını maksimum 2 günde bitirdim, yazarın eline sağlık. Ayrıca ilk kitaptan Cece'nin gelmesi ve Nina'nın bahsedilmesi çok güzel olmuş. Cece'nin Enzo'ya değil Millie'ye daha minnet dolu olmasını beklerdim sonuçta annesini Millie kurtarmıştı ama ne yapalım artık.