Hayatımdaki bir çok perspektifi incelememi sağladı. Herkes haklıydı… Herkesin geçerli sebepleri vardı. En önemlisi kimsenin hayatı seninkinden daha kıymetsiz ya da kıymetli değildi… Ara ara ‘Bu kadar da olmaz.’ diyerek abartı bulduğum kısımlar oldu ama akıcı bir kitaptı ve okuduğuna pişman etmeyen bir kitaptı.