Zeze’nin kalbimize bıraktığı o ince sızı, senin cümlelerinde çok sahici ve derin bir şekilde hissediliyor. İlk incelemen olmasına rağmen duyguyu bu kadar berrak, etkileyici ve içten aktarabilmen gerçekten çok kıymetli. Kalemine ve yüreğine sağlık, böyle yazılar okumayı isterim.🌿