Hayatta ışıltını kaybetmenin ne demek olduğunu gösteren bir kitap. Esther yaşayamadığı,hissedemediği,ışıltısını kaybettiğini konuşmasından ve davranışlarından anlayabiliyoruz. Sonunda Estherin çıkmasını daha uygun görüyorum fakat hayatı hiçte kolay olmayacak(tanıdığı insanların gözündeki itibarı değişecek ki bu onun yaşayacağı psikolojik sorunların yanında dert bile sayılmaz) belki çıkmaması daha iyidir. Farketmesekte çoğu zaman bizde bir sırça fanus içinde yaşayabiliyoruz.