·272 syf.····Okunma: 04 Ocak 2026 23:35 Şu yoğunluk olmasa bu kitabı iki günde bitirirdim, o kadar güzel anlatılmış aşk. Ya ama Gunala… Yavrum sen niye Kaknusia’ya onu yaptın ya !! O kadar umut ettim kavuşacaklar diye. Sonra kendime dedim ki aşk zaten bol sabır, az kavuşma değil mi? O yüzden karakterlere haklı haksız gözüyle bakamıyorum. Çünkü biliyorum, aşkta hak da aranmaz zaten.