Puan vermedi·631 syf.····Okunma: 05 Ocak 2026 00:26 Çankaya kitabını okurken Atatürk’ün ne kadar ileri görüşlü ve kararlı bir lider olduğunu daha iyi anladım. Kitap, tarih derslerinde öğrendiğimiz bilgileri daha anlaşılır ve canlı hâle getiriyor. Olaylar sadece tarih olarak değil, yaşanmış anılar şeklinde anlatıldığı için okuması daha etkileyici.
Bazı bölümler tarihî olduğu için dikkatli okumayı gerektiriyor, ancak genel olarak dili sade ve akıcı. Kitap sayesinde Cumhuriyet’in ne kadar zor şartlarda kurulduğunu ve Atatürk’ün bu süreçte ne kadar büyük sorumluluklar aldığını fark ettim.
Bence Çankaya, Atatürk’ü ve ülkemizin geçmişini daha yakından tanımak isteyen herkesin okuması gereken, öğretici ve düşündürücü bir kitaptır.