Çok lafa gerek yok, ÇOK GÜZELDİ
10/10
·248 syf.··
Beğendi
·
2026 25. kitabı
Mamamiaaaa (doğrusu nasıl yazılıyor bilmiyorum .dddd) Çok güzeldi bayıldım, çok söze gerek yok :)) tek bir günde bitirdim, AYRICA KİTABIN İLK SAYFALARINDA İLK KİTABIN ÖZETİNİN OLMASI ÇOK İYİYDİİOİO
Edebiyat
Alevlerin LorduC.N. Crawford · Olimpos Yayınları · 2023491 okunma
·
42 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.