Kitap okumak bir sanat dalı olarak yerini almalı artık. Okurlar ise birer sanatçı.Okumak tam manasıyla bir yetenek. Bunu kesinlikle kimseye yaranmak için söylemiyorum. Ben de okuyorum elbette, ama ne zaman bir şey okusam acaba ben ne yazarım düşüncesi hep aklımı meşgul edip duruyordu. Belki de bu sebeple okumanın keyfine hiç bir zaman varamadım. Ben okumak zorunda hissettiğim için hep okudum. Kelimeleri öğrenmek , cümle kalıplarını ögrenmek, kurgu yöntemlerini öğrenmek vesaire. Okurken karakterler ile bağ kuramadım hiç bir zaman. Ama Astra acaba ne yapacak diye heyecandan elim ayağım titredi kitabı yazarken. Nabzım, tansiyonum yükseldi. Hala şaşırıyorum kendimin düşündüğü, kurguladığı, astroloji bilgisini yedirdiği bir kitabı yazarken niye bu kadar heyecanlandım ve acaba ne olacak diye merak ettim. En önemlisi ise benim yazarken hissettiklerimi okur da okurken hissedecek miydi. İşte bunu başardığımı görünce ben de Astra da görevimizi başarmış olduk. İnceleme yazına gelecek olursak bacuum. Abin olarak böylesine güzel incelemeler yazman beni çok memnun etti. Fakat bir Aslan Burcu olarak ise biraz bıyıklarımı kıpırdatıp hafiften kükredim. Çünkü herkes yazarlığın bana ait birşey olmadığını bizim genlerimizde olduğunu düşünecek. 😏