Kitabın dili ve anlatım tarzı okuru yoruyor. Fransızca isim ve ünvanların fazla olması bu kısa anlatıyı takip etmemi zorlaştırdı. Daha önce Balzac'ın eserlerini okumuştum ama üslubunun bu romanda farklı olduğunu düşünüyorum. Yoğun bir dili var ve olayların bir sonuca bağlanmadan bitiyor gibi olması da düşük puan vermeme neden oldu.