Kitap güzel, yalın bir dili var, okuması kolay ve gerçekten kitabın ana karakteri olan Fugui'nin acılarla dolu hayatı sizi etkiliyor ama ben ağlayacak kadar derinden hissedemedim kitaptaki duyguları. Yine de okuduğum için mutluyum ama sanırım beklentimi fazla yükselttiğim için biraz hayal kırıklığına uğradım diyebilirim. Asla kötü bir kitap diyemem sadece beklentiniz çok yüksekse kitap bunu karşılamayabilir diye düşünüyorum.