Yıllarca kıymeti bilinmeyen o aşktan yorgun düşmüş kalbine, Elizabeth'in onurlu duruşu ilaç gibi gelirdi bana hep.....
Sevginin karşılıklı saygıdan geçtiğini anlarsiniz en sevdigim bu jane austen romaninda.....sabrın sonundaki o gerçek mutluluğun, bir gün mutlaka kapısını çalacağına kitabin her satrinda okurken anlamaya baslarsiniz. .......