8/10
·336 syf.··
2026 3. kitabı
·
6 günde okudu
·
Okunma: 06 Ocak 2026 08:12
Kupa Prensi olan bir kitabı nasıl objektif değerlendirebilirim… değerlendiremedim. Ama yine de denedim, gerçekten denedim. Kırık Bir Kalp, Caraval evreninde geçen ama anlatım olarak çok daha masalsı, sihrin çok daha baskın olduğu bir kitap. Caraval’daki o oyun havası yerine burada lanetler, kader, kehanetler ve Kuzey’in karanlık büyüsü ön planda. Zaten asıl sihir Kuzey’den çıkmıştı ve bunu okumak gerçekten çok keyifliydi. Atmosferi sevdim, masal okuyor gibi hissettirdi, özellikle de gizemli kısımlar. Kehanetin ne olduğunu, ilk kral ve kraliçenin gizlediği şey her neyse onu gerçekten çok merak ediyorum. Bunun cevabı ikinci kitaba kaldı. AMA… Ama… Eva. Canım Eva. Gerçekten okuduğum en saf karakterlerden biri olabilir. Hani “gözünün önünde gerçek var ama sen hâlâ herkese inanıyorsun” seviyesi bir saflık. Yer yer “bir dur ve düşün” demek istedim. Sürekli yanlış kişileri suçlaması beni cinnetin eşiğine sürükledi. Masum olmak başka bir şey, hiçbir şeyi görmemek başka bir şey çünkü. Gelelim asıl meseleye… Kupa Prensi. Kitabı okumamın, sevmemin ve bitirmemin en büyük sebebi. Karizmatik, karanlık, gizemli ve gerçekten çok iyi yazılmış bir karakter. Sahneye girdiği her an kitabın havası değişiyor. İdeal erkek tanımı yapılacaksa, benim için cevabı burada diyormuşum. -optiyonel- Objektif olmaya çalıştım ama olmadı, kabul ediyorum. Yapacak bir şey yoook ne yapabilirimm kitabı okuma motivasyonum belli yani arkadaşlar. Normal şartlarda bu puanı vermeyebilirdim ama Kupa Prensi var. Bu sebeple de şartlar normal değil.
Kırık Bir KalpStephanie Garber · Dex Kitap · 20221,282 okunma
·
110 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.