Adelaide
4/10
·344 syf.··
2026 2. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 06 Ocak 2026 23:46
spoiler içerir! kitabı az önce bitirdim ve açıkçası sosyal medyada çok popüler gördüğüm için merak edip almıştım. kitap akıcı, kendini okutuyor ancak basit yazılmış. aslında konusu bence gayet güzel ama okurken biraz daha yoğun hissetmeyi beklemiştim. adelaide’ın toparlanma kısmını, yaralarını sarmasını ve karakterini oturtmasını okumayı çok isterdim. kitabın en güzel ve ‘oh bee sonunda’ diyeceğimiz yerleri aşırı hızlı ve yüzeysel anlatılarak bitirilmiş. karakter gelişimi bize çok daha güzel aktarılabilirdi. bir de yani kitapta o kadar çok mekan,kitap,şarkı ismi var ki ilk başlarda odağımı çok dağıttı. rory’den nefret ediyorum ve bütün kızlar için tek dileğim böyle erkolardan çoook uzaklarda olmamız… bir şeylerin değerini sadece onu kaybedince anlamak kadar acı çok az şey var. aynı zamanda adelaide da beni çok sinir etti biri seni başka kızla kıyaslıyor ve bunu seni en incetecek şekilde yapıp üstüne hala onu sevdiğini söyleyip sana sevginin kırıntısını koklatmıyorsa… yeter be kızım sal adamı yani. bir de bebeği kaybetmesini rory’nin en azından öğrenmesini beklemiştim bu kadar ağır bir yükü kızın sadece bir arkadaşının bilmesi bana çok sıradışı ve aşırı ağır geliyor. kitabın sevdiğiiimm yerlerine gelecek olursam; adelaide ve zevklerinde sevdiğim çok şey gördüm. özellike küçük kadınlardan her bahsedildiğinde içim sıcacık oldu. adelaide’ın neşesi, sevgi isteği ve heyecanlarının bende de karşılık bulması okurken beni keyiflendiren şeylerdendi. bu kadar galiba ya. okuduğuma pişman olmadım ama bu konuyu farklı bir şekilde okumayı isterdim. ve adelaide okurken wildflower ve sailor song şarkıları diye de eklemek isterim…
AdelaideGenevieve Wheeler · Kairos Kitap · 20251,961 okunma
·
63 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.