·210 syf.····Okunma: 07 Ocak 2026 00:18 Fugui unutamayacağım bir kahraman o artık. Kitabı okumaya başladığınızda o ihtiyarın anlatabileceği ve sizi etkileyebileceği nasıl bir hikayesi olabilir ki diyor ve pek önemsemiyorsunuz. Şımarık bir mirasyedi. Başına ne gelebilir ki. Yer, içer, eğlenir, har vurup harman savurur. Öyle de oluyor nitekim. Okumaya devam ettikçe Fugui'nin hikayesi sizi çok şaşırtıyor, bir insanın başına gelebileceklerin sınırının olması gerektiğini söylüyorsunuz artık.
En çok etkilendiğim bölümlerden birisi de annesine doktor bulmaya gittiği o an. Çok hüzünlendim. Arkada sizi bekleyen, bir umuda muhtaç insanları bırakmak. Ya da sabah okula güle oynaya gönderdiğiniz yavrunuzu o halde görmek.
Okudukça hayatın gerçeklerine dayanabilecek tek varlığın insan olduğu gerçeği yüzünüze bir tokat gibi çarpıyor.