Arkadaşlar (bazıları) uygulamaya girerken mizah algılarınızı kapatıyor musunuz acaba 😀
··1 alıntı·
7,9bin Gösterim
8 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Sorun sende değil, sen herkesin anlayacağı bir dil değilsin. Üzülme 😏
Murat Ağar
Gönderi Sahibi
Ya buranın insanının mürekkep yalamış tipler olduğunu umarak konuşuyorum ama umduğumu bazen bulamıyorum 😀
Ulan arkadaş mizah yapmadığım halde beni bile 5 defa şikayet etmişler okura düşürülmüşüm… dikkat et bak kuzu postunda kurt çok etrafta 😉
Aman hocam dikkat et. Ufacık bir kelime şakaları bile ne tepkiler görüyor. 🍁
Herşeyi ciddiye alacaksak mizah niye var o zaman. Görmek var bide bakmak var:biz görüp mizah olduğu anlayan taraf, onlar bakıp ciddiye alan taraf.
Murat Ağar
Gönderi Sahibi
💯